آخرین خبرها
خانه / استراتژی ثروت / اینترنت بهترین دوست شما برای ثروتمند شدن و تبلیغات

اینترنت بهترین دوست شما برای ثروتمند شدن و تبلیغات

تبلیغات

اینترنت بهترین دوست شما برای ثروتمند شدن و تبلیغات

%name اینترنت بهترین دوست شما برای ثروتمند شدن و تبلیغات

استفاده از گوگل موتور های جستجو

احتمالا در مورد بازاریابی در موتورهای جستجو یعنی (SEM) و بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (SEO) زیاد خوانده و شنیده‌اید. اما خلاصه داستان این است که این روزها، دوران جدیدی از بازاریابی است که در آن قرار نیست شما مثل گذشته بازاریابان خود را به بازار گسیل کنید و یا به پخش آگهی های تبلیغاتی در مورد مزایایتان بپردازید که به این شیوه‌های نسبتا سنتی، بازاریابی برونگرا یا Outbound Marketing گفته می‌شود.

در شیوه‌ مدرن بازاریابی که از آن با عنوان بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) یاد می‌شود، شما باید سرنخهایی را (در قالب محتوای متنی، تصویری، ویدئویی و یا ترکیبی از آن‌ها) به صورت جذاب و متناسب با جامعه هدف خودتان شکل داده و در فضای مجازی منتشر کنید. انتظار آن است که مخاطبان از طریق این سرنخ ها جذب شده و به کسب‌وکار شما متصل گردند. این اتصال می‌تواند سرمنشأ تبدیل سرنخ ها (Leads) به مشتری باشد.

نکته مهم در این بین آن است که موتورهای جستجو (و بهتر است بگوییم گوگل) یکی از مهمترین ابزارهای موجود برای جذب مخاطبین آنلاین هستند. SEO و SEM نیز شامل دستورالعملها، روشها و تکنیک هایی برای ارتقای جایگاه شما در موتورهای جستجو و جذب موثرتر مخاطبان هدفتان از این طریق است.

اما به یاد داشته باشید که یکی از اصول اساسی در بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو ترافیک بالا و تعداد لینک های ورودی زیاد است. گفته می‌شود که الگوریتم اصلی گوگل برای رتبه‌بندی لینک ها “محبوبیت”، (Link popularity) است.

وبعد از گوگل استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی

آن چیزی که باعث می‌شود تبلیغات در اپلیکیشن‌های موبایلی، نسبت به تبلیغات در فضای وب جذاب‌تر شود، هدفمند کردن دقیق تر و همچنین تعاملی بودن تبلیغات است. همچنین بدون شک تلفن همراه نزدیک‌ترین وسیله ارتباطی است که هر فرد با خود به همراه دارد و این مساله باعث شده که رشد سرمایه‌گذاری بر این نوع از تبلیغات بیش از گذشته شود.

در مقابل طراحان اپلیکیشن و بازی‌های موبایلی از یاد نبرند که UI و UX محصولات آن‌ها در کنار تبلیغات‌شان کمترین مزاحمت را برای کاربران بوجود آورد. چرا که در غیر این صورت پاک شدن نرم‌افزار آنان حداقل کاری است که کاربر در اعتراض به این نوع از تبلیغات نشان می‌دهد.

نکته آخر اینکه تبلیغات ویدیویی درون اپلیکیشن به خصوص در بازی با هدف کسب امتیاز و یا سکه مجازی درون بازی بیشترین بازخور مثبت را در میان انواع دیگر تبلیغات مانند: Push Notification، تبلیغات بنری، و یا آرم آگهی اول اپلیکیشن‌ها داشته اشت

در یک کلام:

“گوگل زمانی شما را دوست دارد که همه شما را دوست داشته باشند.”

درباره مریم امیری

حتما ببینید

۷ نکته مهم و اصلی برای میلیونر شدن _ نیمه اول

میلیونر ۷ نکته مهم و اصلی برای میلیونر شدن _ نیمه اول ۷ نکته برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =